Ön Toplantı
Firmanız ile yapılacak ön toplantı neticesinde ihtiyaçları belirlenir.
Müşteri Geçmiş Dosyalarının İncelenmesi
Geçmiş dosyalarınızın incelenerek, ileride yapılacak bir denetimde olası cezaların önüne geçilmesi sağlanır.
GTİP Çalışması ve Mevzuat Bilgisi İletimi
Firmanızın ithalat/ihracatını yaptığı ürünlerin GTİP tespitlerinin yapılması, doğruluğunun kontrol edilmesi ve gümrük risk kriterlerinin incelenmesi neticesinde ilgili firmanıza genel bir bilgilendirme yapılır.
GTİP’lerin Kayıt Edilmesi / Önleyici Çalışmalar
İthal/İhraç edilen ürünlerin GTİPlerinin sistemimize kaydedilerek, ilgili ürünler ile ilgili mevzuatta yapılan değişikliklerin anında firmanıza bildirimi yapılır.
Mevzuatlar ile Uyum İçinde Bilgi ve Hizmet Verilmesi
ARDINDAN ;
Verilen bilgilere ve eşyanın niteliklerine göre GTİP tespiti yapılır
GTİP tespitinden sonra eşyanın Risk Kriteri sorgulanır
ADIM ADIM
1 – Evraklar yola çıktığında ön inceleme mail olarak talep edilir
2 – Değişiklik talep edilmesi durumunda bilgi verilerek olası gecikmelerin önüne geçilir
3 – Evraklar kuryemiz ile firmanızdan teslim alınır
4 – Evraklar kontrol edilir, tespitler yapılır, firmaya bilgi verilir
5 – Beyanname hazırlanır, evraklar ilgili gümrüğe yollanır
6 – Gümrük işlemleri tamamlanır, vergisi yatırılır ve firmaya teslimi organize edilir
7 – Beyanname ve ek evraklar dijital arşivimize kopyalanır
8 – Hizmetler fatura edilir, harcamalar dekont edilir ve dosya tarafınıza yollanır.
Tespit yapıldıktan sonra eşyanın gümrük işlemlerine başlanır.